Sunday, May 2, 2010

i love this much.i snap it in car~2day when dad took me bk from tution and he took mai Happy~and i really happy~cute larh,and she's lying on my lab~


and this.feel like dying nw.2day went caligraphy class.then teacher write summore one for me.again wan 2 copy.OMG.he said me gt potential wo.maybe cn keep up the two gao shou wo.whr gt zek.i wish i will not dissapoint you la,teacher.and i also hope tat i cn do well la~
then i dun hav so big geh brush.then teacher borrows her's for me.thank you arr 4 ur brush.really thanks~bt i duno hw you practice lo without brush...sry aso >.<

......................................................................

今天好心疼。
我把旧电话给了弟弟 [应该说是被逼的] 。
我好不舍得。这电话跟了我好久...四年级到现在....
我不知道....就是有种莫名的感觉....好像要离开我了....
看弟弟玩它时我心疼,我不知道它还可以活多久,耐多久.....
只是一味地心疼,好痛。
是时候放下了....再见。

我真的不懂世界上还有谁了解我。
连我最亲的人都丝毫不知道我。
好失望。今天去做了某些事情,忽然间觉得很空虚。
空洞的感觉就是那样吗?好难受。
我真的不知道该如何,该说些什么。
真的不知该如何活下去。
伤。
用文字实在是无法表达出我的情感。
你不了解我,就算了吧。我不会在意。
我真的改变了。我不是以前的我了。
我的思想不同了,我会想了。
我不怪你。误会就误会,诬赖就诬赖,反正我活着已没有任何情感了。

Kimochi wa NAI.

No comments:

Post a Comment