Thursday, June 17, 2010


ermm.
HAHAHAHAHAHA.
just duno why i will laugh.
just wanna say sorry here.
SORRY.
if i am in the past,i sure will giv u de lame thankieww slip
although i noe it is so LAME n damn CHILDISH.
ermm.
i dun have de courage to give you n face you.
so i say here,
THANK YOU.
thank you for supporting me those days
thanks for holding me with ur wet wet hand n help me in all those stupid questions.
and NOW,
i will not look back again.
but i will miss you too.
wish you will happy everyday.
and you must have many cherish you geh friend geh.
and i noe u r nt thinking of me liao.
hope you be grateful to all ur everydays.

=)

看见你消失在人群中
我傻笑。
要你再回头,
是不可能的事。
你生活只要过得充实就够了。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



为什么爱会 下起雨来
为什么我们 越走越散
为什么笑有 点不自然
为什么 我的爱 有点不安
眼泪排山倒海
再抵挡不了伤害
我们的爱结束在这个夜晚
春夏冬暖 多需要有你的陪伴
此刻我一个人习惯 孤单
爱最痛的呼喊
是不能够再重来
多年后我却牢牢记在脑海
幸福再来 我依然会充满期待
找回爱最初的幸福港湾
眼泪排山倒海
再抵挡不了伤害
我们的 爱结束在这个夜晚
快乐太难 太心酸 我才发现了孤单
原来 爱情真那么难
原来 爱情那么难 



touch lerh.
i duno everyone whether u will have the same feelings with me la.
bt i love this much.

=).

No comments:

Post a Comment